• Snížit riziko výskytu rakoviny lze i hubnutím
    Snížit riziko výskytu rakoviny lze i hubnutím

Snížit riziko výskytu rakoviny lze i hubnutím

 

 

Podkožní tuk v nadbytečném množství produkuje zánětlivě působící (látky, které ovlivňují činnost a metabolismu určitých buněk i orgánů), které můžou podporovat kupříkladu rakovinu plic.

 

Zhubnutím o přebytečné kilogramy logicky vede k značnému snížení rizika vzniku rakoviny.

 

 

Svá rizika si každý člověk může orientačně zjistit pomocí tzv. body mass indexu (BMI).

BMI = hmotnost (v kilogramech) / výška2 (v metrech)

 

 

 

"Pokud se váš BMI pohybuje v rozmezí 25–30, tak máte nadváhu. Hodnoty BMI nad 30 Vás informují o obezitě. V obou případech se doporučuje hubnout.

 

 

 

Doporučený způsob jak snížit své hodnoty BMI a snížit tak pravděpodobnost výskytu rakoviny

 

V dnešní době bere většina lidí bere jídlo jako samozřejmost a velmi málokdy se zamýšlí nad tím, co vlastně konzumují. Optimální strava pro hubnutí je rovnoměrně tučná, s vysokým dílem vlákniny, ovoce, zeleniny a také s dostatkem kvalitních bílkovin.

 

Příliš rychlé hubnutí každopádně přispívá k takzvanému jojo efektu (rychlý návrat původního stavu).

A proto je nutné ke skutečného úspěchu v hubnutí, i udržovat dlouhodobou změnu životního stylu!

 

 

Je velmi prospěšné hodně cvičit.

Doporučujeme cvičit minimálně 70 minut denně.

Také je rozumné Vaši aktivitu lze rozdělit do více bloků během dne.

Zvolit si takový pohyb, který je Vám příjemný a odpovídá Vaší  fyzické zdatnosti.

 

 

 

A čeho se naopak vyvarovat?

 

Nárazovému Hladovění, půstům jakož i nízkoenergetickým dietám.

Zpočátku se zdá, že fungují.

Pravdou je opak - nefungují!

 

Neztrácíte tuk, ale Vaši aktivní hmotu.

Ke všemu navíc dochází k odvodnění.

V některých vyhrocených případech hrozí dokonce i hospitalizace.

Vyhnout se doplňkům stravy. Jejich účinek je krátkodobý.

Dá se s jistotou říci, že Vám neuškodí, ale také ani nepomůžou!

 

Peníze raději investujte do výživového poradce.

Budete mít jídelníček i pohybový plán na míru vašemu tělu.

 

Vaše tělo má vyjímečnou samočisticí schopnost již od narození. Nejlépe mu pomůžete optimálním příjmem tekutin!

Nedoporučujeme také podnikat extrémní způsoby cvičení. Riskujete vznik zranění a dehydrataci.

 

 

Nejlepších výsledků dosáhnete změnou životního stylu a také změnou myšlení. Vždy to nemusí být snadné ale, výsledek opravdu stojí za to.

 

 

Mohlo by Vás zajímat:

  • postele z masivu
  •  
  • inzerce na e-rakovina
  •  
  • postele z masivu Brno
  •  
  • postele z masivu Ostrava
  •  
  • postele z masivu Plzen
  •  
  • postele z masivu Olomouc